Mesajele ascunse sunt informaţii unele dintre ele sunt chiar puse la vedere şi promovate pentru a intra în subconştientul omului iar altele sunt ascunse pentru a se obişnui omul cu aceste mesaje fiind în continuare utilizată reacţia omului în momentul punerii omului în situaţia respectivă.În continuare dau cîteva exemple elocvente:
Mesajul cel mai puternic mesaj anti-creştin cel mai popularizat sunt filmele cu vrăjitori care prin mesajul său îndepătrează omul de la calea cea adevărată. În momentul în care a omul a ajuns la o anumită problemă se duce la un vrăjitor pentru a o rezolva, deoarece în subconştientul său a rămas informaţia că în un anumit film în urma unei vrăji s-a rezolvat problema.


Mesajul cel care nu se spune dar iese din context. Unul dintre aceste mesaje este că civilizaţiile extraterestre sunt civilizaţii distructive ce vor rău omenirii şi trebuie cineva să se înarmeze pentru a putea lupta cu acei monştri. În acest caz este şi scutul anti-civilizaţii produs de către unele din cele mai înapoiate state din punct de vedere spiritual. Cred că dacă evoluţia tehnică nu se face în acelaşi timp cu evoluţia spirituală acele civilizaţii se autodistrug la un moment dat. Majoritatea dintre filmele ce sunt despre extratereştii îi prezintă ca fiind foarte răi şi sunt de fapt pentru controlul reacţiei opiniei publice în momentul în care apare eventualul contactul cu o civilizaţie extratarestă, mult mai evoluată tehnic şi spiritual.


Nimeni nu spune că S.U.A. prin degenerarea spirituală s-a îndepărtat de la cercetare, deoarece cercetarea adevărată presupune ridicarea vibraţiei poporului şi cercetători în toate domeniile. În cercetare ar trebui să lucreze numai oameni ce pun pe primul loc în viaţa sa relaţia cu Dumnezeu nu cele lumeşti.
Un alt mod de a facilita cumpărarea unui produs este prezentarea în o atmosferă de fericire de beatitudine:
•un produs de curăţat toaleta utilizat în un palat, o maşină de serie cumpărată de un om ce stă în un palat.
•Prezentarea unui produs în un moment fericit al vieţii tale, botez, nuntă.
O minciună spusă de mai multe ori se erodează repulsia
faţă de minciuna respectivă. Se întîmplă în cazul campaniilor agresive de publicitate pentru diverse probleme în care opinia publică este complet nefavorabilă. Se întîlneşte această campanie agresivă şi în cazul melodiilor. Dacă auzi o melodie de 8-9 ori de fiecare data cînd o auzi te deranjează mai puţin. Dacă o auzi de 100 de ori ajungi să nu te mai deranjeze ba chiar să îţi lipsească, chiar dacă melodia la început nu ţi-a plăcut. Tot în această categorie se găseşte şi recuperarea materialelor. Multe din materiale mai ales masele plasice, aliajele metalice sunt greu recuperabile sau se recuperază numai materialul mai scump fiind mai profitabil de recuperat. Toată această minciună vine de la stimularea consumului. Un om are pe durata vieţii peste 50 de maşini de uscat părul cînd cu investiţii minime acel om poate avea o singură maşină mai bună mai sigură, mai de calitate. Se omite din prezentarea problemei respective părţile negative. În acest caz se face reclamă pentru extragerea aurului(Roşia Montană) cu cianuri deşi în anumite state din Europa este interzisă această metodă de îmbogăţire a minereurilor.


Un alt mod de a impune o minciună este prezentarea unui text cu minciuna pe o melodie cunoscută. Omul se simte atras de melodie şi acceptă involuntar şi textul respectiv. Omul deschide inima să se bucure de melodie dar intră şi mizeria din text.
Un alt aspect al controlului minţii este ritmarea, accelerarea frecvenţei bătăilor de tobe în cazul unui moment mai important. Informaţia transmisă se recepţionează fără a se supune conştientului. Se întîlneşte şi în cazul unor filme.
Un alt mod de a capta atenţia omului este prin mişcarea în continuu a camerei de filmat, sau prin schimparea în continuu a cadrelor întîlnită în cazul ştirilor., filmelor.
Un alt aspect este agitaţia omului de zi cu zi. În momentul cînd omul este speriat agitat nu mai raţionează cum trebuie devenind de fapt un consumator ideal.
Un alt aspect este prezentarea unei minciuni de către o persoană cunoscută în care ai încredere, întîlnită în tot felul de campanii mediatice.
Un alt aspect pentru a accepta o minciună, pentru manipularea maselor, este prezentarea în culori foarte nefavorabile a unei probleme, urmată imediat de prezentarea unei soluţii  mai mult sau mai puţin benefice. În conştiinţa publicului chear dacă se spune că metoda de tratament duce la accidente, produce uneori mai multe probleme decît ce rezolvă acestea nu contează pe moment, deoarece s-a rezolvat problema. Această metodă este bazată pe faptul că omul stresat este mai aproape de partea sa inconştientă. Cu cît omul este mai stresat de anumite violenţe, de crime de nedreptate este mai uşor de manipulat. În acestă situaţie cel mai elocvent exemplu este promovarea vaccinurilor în secolul trecut, pornind de la o teorie formată în epoca de piatră care spunea că în aer sunt mici germenui care se transformă în viruşi şi bacterii şoareci viermi, teoria cotagiosului viu şi teoria fermentatie publicată de Pasteur. Se prezintă acestă teorie cu germenii care sunt în aer şi imediat se prezintă şi soluţia. Nu se explică omului de rînd care vede în aer unele fire de praf ce sunt acele fire de praf. Omul respectiv fiind foarte stresat de această nedreptate este mai receptiv la soluţie si face orice pentru a sprijini această soluţie.
Un alt aspect al controlului minţii este prezentarea iconului unui program în momentul cînd este închis cu o culoare palidǎ şi o faţǎ tristǎ iar cînd programul este deschis cu o faţǎ zîmbitoare veselǎ, pentru a influenţa utilizatorul programului.(Yahoo! Messenger).


Semeni un gând, culegi o faptă / Semeni o faptă, culegi un obicei / Semeni un obicei, culegi un caracter /Semeni un caracter, culegi un DESTIN!
Prin murdǎrirea gîndurilor prin tot felul de filme bolnave, se distrug o mulţime de tineri. În toate filmele se prezintǎ în centrul atenţiei o femeie ce ştie de toate şi face faţǎ destul de bine la toate provocǎrile. Chear se spune cǎ o femeie dupǎ tot felul de combinaţii amoroase în care a fǎcut unu sau mai multe avorturi „ştie ce vrea”. Dar femeia este destul de şireatǎ pentru a învîrti un bǎrbat sau mai mulţi bǎrbaţi dupǎ bunul sǎu plac. O fatǎ este destul de dificilǎ în relaţiile cu sexul opus, şi de aici mai multe probleme pentru fata aceea.
Un aspect demn de remarcat în controlul reacţiei opiniei publice în legǎturǎ cu un anumit subiect a fost spinosul  şi contraversatul subiect al rǎzboiului din Vietnam. Pentru a manevra opinia publicǎ în legǎturǎ cu acel subiect trebuie înlǎturaţi liderii din toate domeniile ce sunt contrari ideii ce doresc grupurile de interese sǎ o promoveze. În acest sens victime ale campaniei de promovare a rǎzboiului din Vietnam i-au cǎzut Martin Luter King, J.F.K., John Lenon, o mulţime destul de reprezentativǎ de artişti, de staruri rock, de vedete. Mai toţi mureau de o supradozǎ, erau gǎsiţi cu o minorǎ în pat, erau omorîţi de un somnambul, etc..

Go to top