Medicina alopată pleacă de la unele concepte greşite în abordarea tratării unui pacient.

1. Tratarea locală a unei afecţiuni fără a ţine seama de tot pacientul. De aici rezultă mai multe probleme printre care administrarea antibioticelor, folosirea unor piese de schimb (transplantul de organe) . Totodată prin aplicarea acestei teorii la unii pacienţi se administrează o multitudine de medicamente 3-8 medicamente diferite.

2. Fiind îndreptată mai mult spre ascunderea şi estomparea simptomelor apărute are o eficienţă mult redusă în privinţa recuperării pacienţilor. Se ştie că o parte dintre pacienţi cu accident vascular cerebral au avut încă din copilărie sîngerări nazale (epitaxis). Prin tratarea acestora încă din copilărie de epitaxs se reduce semnificativ riscul unui accident vascular cerebral (sub 30 %). Accidentul vascular cerebral fiind de fapt în principal o boală cronică netratată încă din copilărie.

3. Numărul redus de principii active folosite în medicina alopată. În un reportaj difuzat la postul de televiziune T.V.R. 2 se spunea că pentru tratarea infecţiilor din tot organismul, se folosesc maxim 150 de principii active(antibiotice pure) care sunt combinate unul sau mai multe în diferite proporţii ducînd la apariţia a peste 70 000 de medicamente. Aceste medicamente au o plajă foarte largă de acţiune, de la infecţii în gît la meningite. Totodată, autorul ţinea să precizeze că unele preparate sunt complet  inutile, necesitînd studii clinice pentru evaluarea lor.

4. Prin combinarea mai multor medicamente în tratamentul unui pacient rezultă un nou medicament care trebuie să parcurgă aceiaşi paşi în privinţa autorizării pentru scoatere pe piaţă chiar dacă medicamentele se dau la ore diferite sau este o combinaţie de două sau mai multe medicamente ce se pot elibera fără prescripţie.

5. Administrarea de vaccinuri.

Dezastru în care a ajuns cercetarea în industria farmaceutică, cercetarea medicală, are cauze mult mai profunde decât am putea imagina.

La facultatea de medicină se predă (de către  un „profesor universitar” care nu ştie ce este H.I.V., nu ştie să trateze şi nu a tratat nici un pacient infectat cu H.I.V.)  unor specialişti din Ministeru Sănătăţii direcţiile de urmat în cazul cercetării pentru găsirea unui medicament anti-H.I.V..

La facultatea de medicină se predă (de către  un „profesor universitar” care nu ştie să trateze şi nu a tratat nici un pacient infectat cu H.I.V., nu ştie ce este H.I.V.) unui medic ce urmează să se angajeze la un spital cum trebuie tratat pacientul.

La facultatea de medicină se predă (de către  un „profesor universitar” care nu ştie ce este H.I.V., nu ştie să trateze şi nu a tratat nici un pacient infectat cu H.I.V.) unor cercetători cum şi unde să intervină  pentru a stopa invadarea organismului de către virusului H.I.V..

La facultatea de medicină se predă ………..

Această metodă de a preda este foarte dezastruoasă ducând la greşirea terapiei la peste 40.000.000 de bolnavi , la blocarea sistemului imunitar cu ajutorul unor antibiotice, vaccinuri.

Una din cele mai mari descoperiri ce s-a făcut în domeniul administrării vitaminelor este că organismul uman nu poate asimila, iar în unele cazuri asimilează cu mare greutate vitaminele preparate industrial.

Propun retragerea diplomelor  acestor specialişti, universităţi, cercetători , profesori universitari . Este de fapt o datorie de onoare faţă de sângele nevinovat vărsat din ignoranţă, lăcomie, nepăsare.

Go to top